NO - Glemt passwordNO - Opret ny bruger

Kjøpsbetingelser

PRISER:

Det tas forbehold for trykkfeil, avgifts- og valutaendringer.

BETALING:

KIEHLS mottar betaling med MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, Klarna og Paypal. Beløpet blir først trukket fra kontoen din når varen er sendt. KIEHLS krypterer alle kortopplysningene dine med SSL (Secure Socket Layer) protokollen. Det betyr, at uvedkommende ikke kan avlese kortnummeret ditt eller andre opplysninger under transaksjonen med PBS. KIEHLS forbeholder seg retten til å få kjøpsbeløpet overført via bankoverføring til Sydbank. Ordren sendes når bankoverførselen er mottatt.

LEVERINGSKOSTNADER:

Sverige: Levering med GLS & UPS: SE. kr. 39,-  (GRATIS ved kjøp over 599.-)
Norge: Levering med GLS & UPS: NO. kr. 49,-  (GRATIS ved kjøp over 699.-)
Danmark: Levering med GLS & UPS: DK. kr. 29,-  (GRATIS ved kjøp over 499.-)

LEVERING:

KIEHLS har vanligvis dag til dag levering. I forbindelse med helligdager, salgsstart og lignende, kan det forekomme en leveringstid på 2-3 hverdager. Det tas forbehold for utsolgte varer og forsinket leveringstid fra hovedlageret. Det tilbys ikke levering utenfor Norge, Sverige og Danmark.

REKLAMASJONSRETT:

Som kunde har du selvfølgelig lov til å reklamere over en vare, som har feil eller mangler, som var tilstede da varen blev solgt. Reklamasjonsretten gjelder i 2 år, og omfatter fabrikasjons- og materialfeil.
 
Enhver tvist mellom KIEHLS og kunden er underlagt dansk lov.

ANGRERETT:

Vi tilbyr 30 dages bytte og angrerett. Benytter du deg av angreretten, tilbakebetales varens pris og leveringsomkostninger. Når du vil benytte deg av angreretten, skal du selv betale returforsendelsen, med mindre annet er avtalt. Vi tar ikke imot forsendelser med postoppkrav.
 
VARERETURNERING:
KIEHLS ved Fashionshopping ApS
Niels P Thomsens Vej 3
7500 Holstebro
CVR:31327369
 
Er det snakk om en reklamasjon, er det viktig at du  sender med en detaljert beskrivelse av eventuelle feil eller mangler. Dette vil gi fortgang i ekspedisjonstiden. Vedlegg også en kopi av fakturaen/ordrebekreftelsen. Vi anbefaler at varen sendes som pakkepost. På denne måten er det mulig å spore pakken, og det fjerner enhver tvil om hvorvidt varen har blitt levert til KIEHLS.

Opplysning om klagemuligheter

Vi håper du vil kontakte Kiehls først, og se om vi ikke kan finne en løsning dersom du har en klage.
En klage over en vare eller tjenesteytelse kjøpt hos oss kan sendes inn til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-kommisjonens online klageportal kan også brukes ved inngivelse av en klage. Det er spesielt relevant hvis du er forbruker med bopel i et EU-land. Klage inngis her -
http://ec.europa.eu/odr. Ved inngivelse av en klage skal du angi vår e-postadresse info@fashionshopping.dk